Monday, November 15, 2010

Boyfriend Yang Perasan

Went to SACC Mall with my mum and my auntie and I'm the one yang kena jadai supir for one month since Uitm tgh break...My mum and auntie pegi masuk kedai kain and I decided jalan sorang2...Pegila masuk MPH, and giordano bcoz SACC sgt boring...Masuk MPH, nak ushar2 magazine football and cars...Sedang tgh best baca magazine, nampak la sorang awek yang bole tahan lawa and kebetulan pun dia baca magazine in front of me...X da niat pun nak ushar and nak approach pun eventhough I knew she's alone...I pun meneruskan baca magazine and tukar baca magazine Men's Health...Suddenly dat girl bole pulak berdiri sebelah I and baca magazine Healths Today if im not mistaken sebab x nak la bagi dia perasan yang I was looking at her...So masing2 buat hal sendiri baca magazine...

After few minutes, si Boyfren datang...Kerek gila kan boyfren dia, sampai2 dkt girlfren dia, terus peluk girlfren dia and boleh nampak la yang gf dia tu mcm a bit rimas...Ye lah, si gf tgh baca magazine and bf datang x bagi salam terus peluk gila kuat and konon2 mcm romantic laa...I buat bodoh jer coz I mmg focus read the magazine...Si boyfren tu ingat I ushar gf dia la kot...Si boyfren tu bole pandang semacam je kat I and mcm sengaja cakap kuat2, 

Si Boyfriend: "B, jom la pegi tempat lain, bwh pun ada kedai magazine jugak, lagi banyak dari MPH buku2 dia.

Si Girlfriend: "Jap la, u nak tunggu luar pegi la tunggu luar dulu"...

Si Boyfriend: "Yang u tiba2 baca magazine kesihatan ni buat apa???

Si Girlfriend: Senyap x cakap apa....

Xtau la pulak si Boyfren ni ingat aku nak tackle gf dia or dia ingat gf dia nak tergedik-gedik ngan aku ke apa...Dah masing2 x nak ciao, aku jugak yang ciao from MPH...Malas pulak nak dengar couple bergaduh...Kepada bro yang pakai cap Armani Exchange uptown, kau rilek sudah, xyah ar nak gelabah and pandang aku semacam...Aku x hadap pun la awek kau tu...Kalau sayang sgt awek kau tu, jgn la korang separate kalau gi mana2, stick together sudah...Mcm kau sorang je ada awek kat Universe ni kan...haih...Pelik la lu bro...

Den pegi Giant Stadium...My auntie nak pegi beli barang sikit...Mcm biasa i pun buat hal sendiri and jalan sorang2 dalam giat kat area Shampoo...Memang ada perasan diz one girl dekat area junk food before that, and dalam otak aku dia ni mesti ada boyfren punya and dress up dah mcm nak pegi club je bagai...Siang2 pegi club mmg kelakar laa...I tgh tgk shampoo Herbal Essences and dia tgh tgk shampoo Rejoice...Agak jauh la between I dgn dat girl...Datang si boyfriend and terdengar mcm dia marah dat girl...

Si Boyfriend: U, i suruh tunggu kat tempat biskut kan??? u gi mana??

Si Girlfriend: I nak gi amik shampoo, tadi u x de pun kat sana

SuMpah suara dat girl mcm manja and nampak mcm baik and selalu kena marah jer ngan boyfren...

Si Boyfriend: X leh ke tunggu kejap ke, i gi amik air kot tadi...Ohh patut la pegi tempat shampoo kan??baru i tau

And dat guy was looking at me and buat muka kerek nak mampus...Aku pun ciao jer dr tempat tu...

Kepada mamat yang ada Parut kat dahi, asal nak pandang aku semacam pulak and mcm sengaja cakap kuat2 kat awek kau...Chill la wey...Aku x touch and tegur pun awek kau sebab aku dah agak dia mmg ada boyfren...Be gentlemen la sket bila cakap ngan awek kau tu, x payah nak tinggi2 suara...Kalau aku jahat, aku dah buat camni dah kat awek kau ngan mamat kat SACC Mall tadi...



Sorie la wey, I'm not that desperate eh sampai nak terus tackle Girlfriend orang sampai mcmtu sekali...Maybe si boyfriend fikir camtu, but honestly, aku x desperate and still respect org yang in relationship...

VAMOS

4 comments:

lowkey said...

hot nya abang ni. HAHAHAHA

Neena J said...

u sebenarnya nak cakap u hotlah smpi sume girls neh usha u?ahahah :D

Anonymous said...

biasalah org hot! ;pp

Rafa Runny said...

kepada Haniff: Thnx brahh..ahahaha..
kepada Neena: I x kata yang i hot yea..
kepada Jean: Jangan nak puji n perli sgt lahh..ahaha..