Saturday, October 30, 2010

She’s So


I never seen U before
Do u think that we can see each other again?
We don’t know each other
I looked at U and U looked at me too
I’m in the car, and U were at the bus stop
What is your name?
I really want to get to know U better
How I wish…


Is it possible if ternampak a person yang tgh tunggu bus dekat bus stop and kita terminat dkt dia and hoping that boleh jumpa dia balik and cakap “I really like You”.. How if I will never meet her again? Maybe semalam was the first and the last kot nampak dia...I know u’re far away from me, but I hope that one day u appear in front of me and say “Hey u, I la yang U pandang dalam kereta and that time I dekat bus stop”…X tau mcmana boleh terminat dekat that girl ohh coz that time I was in the car with Nick and Anip and at the same time tgh layan Bruno Mars (Talking to the Moon)…Elok time chorus jer, ternampak this one girl dekat bus stop and I looked at her, then dia pandang balik sampai la kitaorg dah x dapat tgk each other dah.. Damn..Kalau bole turn back time, nak suruh Nick U turn balik..Errrr…

Lagu Bruno Mars tu reminds me of that girl…Sekarang tgh memikirkan whether bole terserempak lagi ke x dgn dat girl…Ni semua salah Anip coz repeat banyak kali lagu Bruno Mars tu, kalau x mesti aku x layan feeling dalam kereta weyh and aku rasa perempuan tu pun aku x perasan masa kita lalu bus stop…But the thing is, muka that girl aku dah ingat2 lupa, coz Nick bawak agak laju…Mcamana ni??

Impossible la kalau nak jumpa dia lagi after this because I think mmg dah x kan jumpa dah and one more thing is Uitm terlampau ramai student and mmg ingat2 lupa la muka that girl..errrrr…How if dia dah ada BF?? How if dia x da BF?? I’m the one yang kena make move aite..Kalau x mcmana nak tau…Susah actually nak betul2 minat dekat org ni…Benda terlamapau banyak sangat unpredictable…Doesn’t mean apa yang kita nak tu boleh dapat…

Kepada mysterious girl, hope bole nampak u lagi and this time I mmg kena approach U and sanggup tunggu bus and temankan u…I have more than 100 questions to ask U becoz I want U to be my special one someday…Tu pun kalau kita ketemu lagi yer.. :-)

P/s:  Anyway, enjoy this song yeah…

VAMOS…      

4 comments:

lowkey said...

pompuan tu dah kahwin lah. ank 3. percaya x???

Rafa Runny said...

anak tekak
anak mata
and anak rambut..
baru aku percaya...=)

Aja Fauzi said...

naz mulai skrg u kna naik bus jer...cnfrm bole jmpa...hahaa

Rafa Runny said...

ahahahaha..perli i eh aja..=p