Sunday, October 17, 2010

Trooott….Trooott



I like to observe people. I smile; I laugh and sometimes sympathize through my observation on people. Sometimes I used a specific other perspective which I can observe or imagine about another person to predict that person’s behavior. For example kalau u guys pergi clinic, u guys will see ragam patient yang ada dkt clinic. If dalam train pun best jugak coz banyak benda yang u guys bole dapat tengok such as orang yang listening to Mp3, sleeping, talking on the phone and ada jugak mamat2 laki yang ushar gadis2 yang hot. Good luck guys for those yang dapat number phone ke, make friend with them ke and so on. If dekat shopping mall, most of the time I saw ada couple yang gaduh, gf taller than bf, bf gaya rempit but gf sgt stylo and banyak lagi…

If dekat UITM, benda paling best to observe haruslah the girls..ahaa..Don’t get me wrong, I’m not trying to be stalker or sgt pervert, but I make an observation towards girls yang most of the time playing with their phone. U know what I mean aite? Let me share with all of u if u guys still blur. As we know that sekarang kan tgh phenomena Blackberry and Iphone bagai. X kisah la any phone pun yang diaorg pakai tapi everytime when I walk alone dekat faculty ke, menara ke ramai gadis2 mesti pegang their phone. I’m not saying diaorg x bole pegang instead bole je letak dalam pocket kan?? It’s ur phone, not mine and u girls bole buat apa yang korang nak kan??errrr…

For example, while I’m waiting for my friends’ dekat Menara baru2 ni, I seat on a bench and start making my observation. 10 out of 10 girls’ yang I saw, diaorg mesti main dgn phone. Kalau x SMSing, mesti on the phone. Sangat cool ok..If anyone read this post, can someone tell or share with me, the girls ni selalu dgn phone becoz of assignment ke bcoz on the phone with boyfriend??hurrmm…If I saw girls yang selalu berSMSing or on the phone, I assume that mesti la dgn bf diaorg kan??x kan on the phone dgn parents ckp slow2, manja and senyum sampai telinga?? Isshh, banyak kali dah benda camni happen dkt aku..ciss…pernah rasa mcm nak gi approach one girl ni, tapi tgk dia asyik sgt with her phone, so I assume that she have a boyfriend. Not that I don’t want to make friend with her, but what if that girl x layan aku, lagi x leh blahh kan??

Elok jugak perangai aku ni..Let say kalau girls yang x main phone pulak mcamana??adakah itu bermakna diaorg single??mana la tau girls yang selalu dengan phone yang I ingat ada bf tu rupanya single ke, x pun juz tuk coverline.. I mean, buat2 main SMS, padahal x txting pun, for those yang on the phone tu pulak, konon2 on the phone mcm cakap dgn angin ke..Who knows kan?..mana tau betul ke.. Pernah sekali tu kantoi gila, selisih dengan one girl dkt tangga faculty yang tinggi macam haram..I saw that girl on the phone dari jauh la, I assume yang she’s maybe on the phone with her boyfren or anyone laa, bila lalu je next to me, phone dia ringing gila kuat.. I was like, “eh, mcamana phone bole bunyi masa dia tgh on the phone eh”?? That is so FAR KING COOL!!!..From that moment, I assume that not everyone dekat dunia ni yang walking alone mmg betul2 cakap phone..Ada je yang coverline so that nampak mcm ada benda yang boleh menemani mereka..ahahahaha..Lawak dowh...


Making an observation is so cool…Trust me, u guys should start making an observation too..Maybe korang bole start from the beginning mcm observe neighbour korang yang everyday mesti ada yang bergossip ke, facial expression diaorg sama ke everyday xpun observe anything yang korang rasa bole buat korang gelak or pelik ker...Trust me, cool dowh..=)

VAMOS




6 comments:

lowkey said...

LOL bdk pmpuan yg on the phone tu xnk kau kacau die kut?

haha

kau gelak kuat2 dpn die je. LOL!

lzr said...

i'm on the phone when i'm bored!

btw haritu i lepak with your ex roommate! hahaha klakar lah dia cite u kasi dia piggie back ride.

Rafa Runny said...

hahahaha..hanff ali, minah tu pun tau yang aku xkan kacau dia..u know wat i mean aite..ahahaha

Rafa Runny said...

i hope u bukan cover line eh lily..bcoz some girl pun on the phone and at the same time cover line..

isshh, dia tipu la lily..i x pernah piggie back ride dia pun..ahahaha..

Anonymous said...

kalau fikir nk buat gf tu yg teragak2 nk g approach. cuba fikir nk kwn je and approach her. kalau ada jodoh ada la kn. mane tau die xlame dgn bf die ke. ahah

Rafa Runny said...

hahahaha..susah nak predict la jean, u tau i cmana kan..penyegan..ahax..