Monday, August 29, 2011

Unstoppable United . . .

6 + 2 = 8
1 + 1 = 2


10 - 2 = 8
10 - 8 = 2

2 x 4 = 8
1 x 2 = 2

16 / 2 = 8
4 / 2 =  2


Macamana prediction aku boleh salah ni ??? 3- 1 x cukup banyak ke huh?? haih, ingat 3-1 dah cukup banyak, but the final score is 8 - 2...Padan muka Arsenal...Sengal sangat...X rugi Fabregas and Nasri ciao...Kalau x lagi malu...Aku rasa Man Utd macam main game pre-season and I think Man Utd can beat Arsenal 10-2...But all the players yang I predict semua betul...Woot Woot...

"Ok Ok, I surrender..I pilih Man City, and I'm finally join this team"...

"Padan muka kau Wenger, dah berkurun aku nak join Barca, tapi kau sengal x bagi"...

"Arsenal?? Team mana tuhh?? Apa yang aku tau aku sayang team baru aku U-ollzz"

"8 Season aku main tuk arsenal, Jersey memanjang merah putih...Now aku nak pakai MERAH HITAM pulerkk"

Entah la, makin teruk Arsenal ni since perginya sorang2 player yang gempak...What's Next Arsene Wenger?? Buy laa new player weyh...Duit banyak tapi kedekut...Kesian...

p/s: Sedih Nasri x join Man Utd...Ciss..






No comments: